Şehir Hastanemizdeki yürütülen hizmetlere(S1-Bina Arazi, S2-Olağanüstü Bakım ve Onarım, S3-Ortak, S4-Mefruşat, S5-Yer Bahçe ve Bakım, S6-İlaçlama, S7-Otopark, S8-Temizlik, S9-HBYS Uygulama ve İşletme, S10-Güvenlik, S11-Hasta Yönlendirme, Refakat ve Taşıma Hizmetleri, S12-Diğer Tıbbi Ekipman Destek, S13-Çamaşır ve Çamaşırhane, S14-Yemek, S15-Laboratuvar, S16-Görüntüleme/Kemoterapi S17-Sterilizasyon ve Dezenfeksiyon ve S19-Atık Hizmetleri) ait; talep, arıza, şikayet vb. süreçler "Yardım Masası" üzerinden koordinasyonu, kontrolü ve yönetimi sağlanmaktadır.
Yardım Masasına bildirilen talebin sözleşme ve eklerinde yer alan usullere göre yanıtlanması ve düzeltilmesi gerekmektedir. Arıza veya talebin karşılanmadan kapatılması(usulsüz kapatma) süreçlerini; denetleme, izleme ve kontrol amacıyla İdare Yardım Masası kurulmuştur. Sağlık Bakanlığı personelimizin, talepleri ile yaşamış olduğu hizmet eksikliği ve usulsüz kapatma vb. durumları, İdare Yardım Masası ile paylaşılması önemle rica olunur.
Başhekimlik
İdare Yardım Masası (İzleme ve Kontrol Birimi)
Başhekimlik Zemin Kat
>İç hat Numara: 10309-10631-71311-71459-71451-71493-71465-71203
>Mobil/Kurum Dışı Sabit Hat Numara: 0212 909 60 00(Dahili:10309-10631-71311-71459-71451-71493-71465-71203)
>E-posta: camsakura.iym@gmail.com
>Web: https://camsakurasehir.saglik.gov.tr/TR,493257/idare-yardim-masasi-iym-birimi.html
Yardım Masası İletişim Kanalları:(7X24)
>İç hat Numara: 3434
>Mobil/Kurum Dışı Sabit Hat Numara: 0212 909 60 00 (Santral) iç hat 3434
>Masaüstü Bilgisayarlardan(hastane içi):
https://sm.rihmym.com/istanbulportal